2010年11月5日星期五

-谎- 二

~谎言~第二章~
~不可以有任何的真心~

每件事情.. 可以牢牢记着..
因为触动了感情.. 放了真心..

要是每件事情.. 都真心以对..
何时.. 才可以真正的欺骗对方之感情..

是你教会我不要放弃..
是你教会我真正的真心..

是你让我失望..
是你让我伤心..

就算我再怎样努力.. 结局不会改变..

你这辈子不会是我的..
我也无所谓..

bro&sis
always the best..
dun leave from my life tQ..
stay the same..
nothing gonna change..
but.. u all change my whole world..
u all let it be.. perfect..
the day tat v spend together..
was the perfect day..
becoz of u all..
i learned gamble.. ==
haha...
thX u all.. wadever i never say tat i love u all..
but..
u all are shinin in the dark..
i wanna change a world.. only for u all..
in the world of lies..
u all are the truth..

周华健-朋友

陈奕迅&刘德华-兄弟












-end-












我坚持我的风格.. 我活在我的世界..
written by: king khengz

没有评论:

发表评论